طبعا مع اقتراب صدور GTA V للPC وصدور الاضافة الجديدة Heists



هتبدا المواقع في تداول بعض الاشاعات او التسريبات المتعلقة بالموضوع ده
بالنسبة للاضافة الجديدة Heists اللي هتوفر للاعبين مهمات مثيرة للسطو على البنوك في طور اللعب الجماعي واللي هتنزل قبل صدور اللعبة للPC, في تسريبات من اكواد الاضافة الجديدة للعبة افادت أن الإضافة لن تكتفي بهذا القدر من المحتوى، وستقدم للاعبين المزيد من المفاجئات أبرزها وجود أنماط تحدي تضع اللاعب في مواجهة إنهيارات ثلجية مميتة، وموجات تسونامي.
بس المؤسف في الموضوع ده ان موجات تسونامي والكوارث الطبيعة اللي هتبقي موجودة في الاضافة الجديدة هتبقي متوفرة للPS4 , Xbox1 فقط
ومش هتبقي متوفرة للPC, PS3 , xbox 360
طبعا كل ده لم يتم تأكيده من روكستار , لكن لو حصل فعلا اعتقد ان ده ظلم بجد خصوصا ان سعر اللعبة واحد لل pc وكونسولز الجيل الحالي.
في اشاعات تانية بخصوص نسخة ال PC , ان Nvidia كعادتها وتميزها بخصوص موضوع ال software والتعريفات الكتيرة اللي بتنزلها كل مدة وخصوصا مع اصدار بعض الالعاب المعينة ,
Nvidia بتستعد لاصدار تعريف جديد خاص ب GTA V او اصدار تطبيق جديد كنوع من الدعاية يحلل امكانيات جهازك ويقولك اخر لعبة نزلت جهازك يقدر يشغلها.
وطبعا AMD في موضوع ال software اضعف من Nvidia والكل منتظر منها تعريف جديد سواء تعريف كامل او بيتا قبل او وقت اصدار GTA V , خصوصا ان AMD منزلتش تعريف جديد من 9 ديسمبر الماضي, وكان من المفترض تنزل تعريف جديد مع اصدار Dying Light بس محصلش.
عموما هننتظر قادم الايام والمواعيد
واحب اقول لروكستار كفاية احتقار لل pc gamers
شاركه على جوجل بلس

عن الكاتب ramy

    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيس بوك

0 التعليقات:

إرسال تعليق